10 Ιδέες Για Να Αυξήσεις Την Παραγωγή Ορμονών Της Χαράς Πως Να Αυξήσεις Το Επίπεδο Ενδορφινών

Το ανθρώπινο σώμα έχει την ικανότητα να παράγει δυο πολύ ενδιαφέρουσες ορμόνες – την ενδορφίνη και την σεροτινίνη.

Αυτές είναι οι λεγόμενες ορμόνες της χαράς και ευτυχίας οι οποίες σε λίγα μόλις λεπτά μπορούν να σου ανεβάσουν την διάθεση στα ύψη και να σου δώσουν δύναμη, ζωντάνια και ενέργεια για όλη την ημέρα. Οι ευεργετικές ιδιότητες αυτών των ορμονών είναι ικανές να βγάλουν ακόμα και κάποιον που έχει πέσει σε βαθιά κατάθλιψη.

Αν έστω και μια φορά έχεις βιώσει την ευφορία, απότομο κύμα ευτυχίας, έμπνευσης και άλλων θετικών συναισθημάτων – αυτό ήταν το αποτέλεσμα παραγωγής ενδορφίνης και σεροτονίνης.

Η δράση τους μπορεί να συγκριθεί με όλες τις εθιστικές συνήθειες που γνωρίζετε αλκοόλ ή κάπνισμα. Η μοναδική και ταυτόχρονα σημαντική τους διαφορά είναι το γεγονός ότι δεν προκαλούν εθισμό και δεν απαιτούν περιττά έξοδα.

Στην ουσία είναι νόμιμα ναρκωτικά, τα οποία έχεις στην διάθεσή σου όλο το 24 άωρο αν φυσικά γνωρίζεις με ποιον τρόπο μπορείς να αυξήσεις την παραγωγή τους μέσα στον οργανισμό.

Για αυτό σου προτείνω10 ιδέες οι οποίες θα σε διδάξουν να αυξάνεις το επίπεδο παραγωγής ενδορφίνης και σεροτονίνης την κατάλληλη στιγμή.

Ύπνος

Ο ρόλος του ύπνου είναι ανάλογος με τον ρόλο ενός φορτιστή μιας μπαταρίας. Αποκαθιστά τις δυνάμεις μας και φορτίζει το σώμα με ενέργεια. Επιπλέον, κατά την διάρκεια του ύπνου πραγματοποιείται η σύνθεση των περισσοτέρων ορμονών. Για αυτό ο στόχος σου είναι να συνηθίσεις να ξυπνάς από μόνος σου χωρίς ξυπνητήρι

Σε αυτό θα σε βοηθήσει αυτό το βίντεο!

Επίσης μπορείς κατά την διάρκεια της ημέρας να κοιμηθείς για 20 με 30 λεπτά αλλά όχι παραπάνω. Αυτό θα σε βοηθήσει να έχεις  θετική διάθεση πιο συχνά.

Βάλε και κατέκτησε απλούς στόχους

Κάθε μέρα, βάλε στον εαυτό σου μερικούς απλούς στόχους που μπορείς εύκολα και γρήγορα να τους κατακτήσεις. Παράδειγμα, να βάλεις τάξη μέσα στο σπίτι, να κάνεις 50 βαθιά καθίσματα, να δείς συνεντευξη του αγαπημένου σου ήρωα,

Ο κάθε ολοκληρωμένος στόχος θα αυξάνει τις ορμόνες της χαράς μέσα στο σώμα σου.

Σταμάτα και παρακολούθα

Το τρεχούμενο νερό, την φλόγα της φωτιά, τον ουρανό με τα άστρα. Αυτά τα φαινόμενα της φύσης πάντα συναρπάζουν και εμπνέυουν τους ανθρώπους. Επίσης μπορείς να θαυμάσεις διάφορα έργα τέχνης που έχει δημιουργήσει ο άνθρωπος – πίνακες ζωγραφικής, θεατρικές παραστάσεις ή συντριβάνι.

Ελεγχόμενο στρες

Βάλε τον εαυτό σου σε μία ασυνήθιστη κατάσταση. Παράδειγμα, άλλαξε την συνηθισμένη σου διαδρομή για την δουλειά. Η κάνε αυτό που σε φοβίζει περισσότερο.

Παρατεταμένη σωματική δραστηριότητα

Από 30 έως 60 λεπτά. Αυτό δημιουργεί στο σώμα στρες. Και για να μειώσει τις επιπτώσεις του στρες ο οργανισμός αρχίζει να παράγει της ορμόνες χαρά και ευτυχίας. Για αυτό η γυμναστική προσφέρει ευεξία και αντίσταση στο στρες.

Σχέσης ανθρώπων

Όπως αποδεικνύεται από τις μελέτες και έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί πάνω στις σχέσεις ανάμεσα στους ανθρώπους, η αγάπη και οι δεσμοί είναι προϊόν νευροχημικών διαδικασιών. Ακόμα και μία αγκαλιά με ένα αγαπημένο σου άτομο μπορεί να αυξήσει το επίπεδο παραγωγής ενδορφίνων μέσα στο αίμα.

Εκδρομή στην φύση

Ήλιος, καθαρός αέρας, νερό, δέντρα, μυρωδιές. Ο άνθρωπος είναι μέρος  της φύσης και η κάθε επαφή μαζί της αυξάνει άμεσα το επίπεδο των ορμονών της χαράς μέσα στον οργανισμό.

Γέλιο

Οποιαδήποτε θετικότητα ενεργοποιεί την εσωτερική ευτυχία. Δες μια κωμωδία ή διάφορα αστεία βίντεο στο youtube. Θυμήσου μια αστεία στιγμή από την ζωή σου. Ή απλά ξεκίνα να χαμογελάς πιο συχνά και οι ορμόνες της χαράς να θα εισχωρήσουν σε κάθε κύτταρο του σώματός σου.

Τα αγαπημένα σου πράγματα

Η αγαπημένη σου μουσική, η αγαπημένη σου ταινία, οι πιο πολύτιμοι άνθρωποι της ζωή σου. Κάνε μία λίστα με τα πιο αγαπημένα σου πράγματα και πρόσωπα και χρησιμοποίησε την κάθε φορά όταν θέλεις άμεσα να γίνεις πιο ευτυχισμένος

Νόστιμο φαγητό και τροφές πλούσιες σε τρυπτοφάνη

Η ευχάριστη γεύση ενεργοποιεί την παραγωγή των ορμονών της χαράς. Και η τρυπτοφάνη είναι το δομικό υλικό για αυτές της ορμόνες.

Τροφές πλούσιες σε τρυπτοφάνη – είναι η μαύρη σοκολάτα, οι  χουρμάδες, οι μπανάνες, οι ντομάτες.

Τροφές που φέρνουν την χαρά

Αβοκάντο

Πάπρικα

Κόκκινα Μούρα

Κολίανδρος

Παντζάρι

Τα γλυκά, όμως πρόσεξε να μη παρασυρθείς, διαφορετικά το περιττό βάρος θα είναι εγγυμένο.

Αλλά πάνω από όλα χαρά από την ζωή ο άνθρωπος μπορεί να λαμβάνει μόνο μέσα σε ένα υγιές σώμα. Θέλεις να γίνεις πιο υγιής και να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια διάβασε περισσότερο στον σύνδεσμο που υπάρχει κάτω από αυτό το βίντεο.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 ψήφοι, μέσος όρος: 5,00 από 5)
Loading...