8 Τρόποι Να Χορτάσεις Ύπνο Σε 7 ώρες! Βάλε Τέλος Στις Αϋπνίες.

Τώρα θα σου δείξω πως μπορείς γρήγορα να κοιμηθείς και να χορτάσεις ύπνο μέσα σε 7 ώρες!

Αρχικά αυτό που πρέπει να κατανοήσεις είναι ότι ο ύπνος δεν είναι απλά ένα χρονικό διάστημα στο οποίο το σώμα σου βρίσκεται σε μια ασυνείδητη κατάσταση. Κατά την διάρκεια του ύπνου επιτυγχάνετε αποκατάσταση, αποτοξίνωση και εξυγίανση του οργανισμού. Μπορούμε να πούμε ότι το σώμα σου αυτήν την ώρα βρίσκεται σε μία κάψουλα νεότητας η οποία ανανεώνει και επισκευάζει ολόκληρο τον οργανισμό. Αλλά αν εσύ δεν δημιουργήσεις τις κατάλληλες συνθήκες για να συμβούν τα παραπάνω τότε οργανισμός δεν θα αποκατασταθεί σωστά. Το αποτέλεσμα θα είναι κατά την διάρκεια της ημέρας να νιώθεις εξάντληση και τότε θα χρειαστεί οπωσδήποτε να τονωθείς πίνοντας τεχνητά διεγερτικά, παράδειγμα καφέ, ο οποίος θα σου προσφέρει δανική ενέργεια για λίγο, όπου μετά από κάποιες ώρες θα χρειαστεί να επαναλάβεις την διαδικασία. Αν ο κακός ύπνος θα επαναλαμβάνετε συχνά τότε ο οργανισμός θα γερνάει πολύ πιο γρήγορα και θα παρουσιάζονται σοβαρά προβλήματα στην υγεία.

 

Αρχικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ποιος ύπνος θεωρείτε καλός και υγιής;

  1. σε παίρνει εύκολα ο ύπνος μέσα στα πρώτα πέντε με δέκα λεπτά, χωρίς να πάρεις κάποιο ηρεμιστικό χάπι.
  2. ο ύπνος είναι συνεχόμενος όλη τη νύχτα, ακόμα κι αν ξυπνήσεις για κάποιον λόγο κατά την διάρκεια της νύχτας μετά μπορείς εύκολα να ξανακοιμηθείς.
  3. σηκώνεσαι εύκολα το πρωί χωρίς ξυπνητήρι, ξεκούραστος και γεμάτος ενέργεια. Και αυτό είναι αρκετό για να είσαι παραγωγικός όλη την ημέρα.
  4. κοιμάσαι και ξυπνάς πάνω κάτω την ίδια ώρα, συν – πλυν 20 λεπτά.
  5. ακόμα και αν για κάποιο λόγο άργησες να πας για ύπνο, παράδειγμα μετά από δυο ώρες, το πρωινό σου ξύπνημα την ίδια ώρα δεν σου δημιουργεί κάποια δυσφορία.

Αν λοιπόν καταφέρεις τα παραπάνω τότε ο καλός ύπνος θα είναι εγγυημένος. Πάμε τώρα να δούμε πως μπορούμε να το καταφέρουμε!

Πρώτον, το δωμάτιο στο οποίο κοιμάσαι θα πρέπει να έχει απόλυτο σκοτάδι,

όλα τα λαμπάκια από τις ηλεκτρονικές συσκευές καθώς και το φως που μπαίνει από έξω, θα ενοχλούν το μυαλό σου κατά τη διάρκεια του ύπνου, που σημαίνει η ποιότητα της ξεκούρασης θα είναι πολύ κατώτερη. Το ίδιο συμβαίνει και για τους διάφορους ήχους οι οποίοι μπορούν να σε ενοχλούν, γι’ αυτό αν δεν μπορείς να εξαλείψεις στο μέγιστο το φως και τους ήχους στο δωμάτιο, τότε να προμηθευτής μια μάσκα για τα μάτια και ωτοασπίδες.

Δεύτερον, προσπάθησε να πηγαίνεις για ύπνο γύρω στις δέκα το βράδυ και να σηκώνεσαι στις πέντε το πρωί. Εδώ πρέπει να δώσεις σημασία στο εξής – ότι η κάθε ώρα του ύπνου πριν τα μεσάνυχτα δίνει διπλάσιο αποτέλεσμα στην ποιότητα της ξεκούρασης. Αυτό σημαίνει ότι αν πας για ύπνο στις δέκα η ώρα το βράδυ και θα ξυπνήσεις στις πέντε το πρωί, τότε θα χορτάσεις ύπνο μέσα σε επτά ώρες. Και αυτό θα ισοδυναμεί με έναν οκτάωρο ύπνο, δηλαδή αν πήγαινες για ύπνο στις δώδεκα και σηκωνόσουν στις οχτώ το πρωί. Μπορείτε να διαφωνείτε όσο θέλετε αλλά αυτοί είναι οι κανόνες και η βιολογική ρυθμοί του οργανισμό μας.

Τρίτον, μια ώρα πριν τον ύπνο καλύτερα να μην φορτώνεις το μυαλό σου. Να αποφεύγεις ταινίες βίας, ειδήσεις και άλλα αρνητικά γεγονότα και ο λόγος είναι επειδή ο εγκέφαλος κατά διάρκεια του ύπνου κατά έξι φορές επεξεργάζεται την πληροφορία που δέχτηκε την τελευταία ώρα. Γι’ αυτό αν την τελευταία ώρα πριν τον ύπνο ο εγκέφαλος σου ζοριζόταν τότε το αποτέλεσμα θα είναι όλη τη νύχτα να βρίσκεται σε ένταση χωρίς να χαλαρώσει. Προσπάθησε να διαβάσεις κάτι ευχάριστο, να ακούσεις απαλή μουσική ή να κάνεις οτιδήποτε που μπορεί να σε χαλαρώσει, παράδειγμα μασάζ ή χαλαρωτικές ασκήσεις.

Τέταρτον, την ώρα του ύπνου ο οργανισμός μας όχι μόνο ξεκουράζεται αλλά καθαρίζει από τις τοξίνες και τις διαδικασίες του μεταβολισμού. Και το χειρότερο που μπορείς να κάνεις είναι φας ένα βαρύ γεύμα. Η τελευταία λήψη τροφής πρέπει να είναι 3 με 4 ώρες πριν τον ύπνο και καλό είναι να να αποφύγεις τα ζωικά επειδή ο οργανισμός αντί να ασχοληθεί με την αποτοξίνωση και την αποκατάσταση του οργανισμού θα ξοδεύει μεγάλη ποσότητα ενέργειας για να χωνέψει το φαγητό. Αυτό συνεπάγεται ότι ο ύπνος δεν θα είναι ποιοτικώς. Και όπως αντιλαμβάνεσαι να ξεκουραστείς σωστά δεν θα καταφέρεις.

Σου προτείνω να δεις το βίντεο για τα διατροφικά λάθη που κάνουν οι περισσότεροι κάθε μέρα.

Πέμπτον, αφιέρωσε χρόνο στην υγεία σου και στην αύξηση ζωτικής ενέργειας. Αρχικά κάνε μια πλήρης διάγνωση του οργανισμού σου, ακόμα και αν δεν υπάρχει κάποιος πόνος στο σώμα αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν έχεις κάποιο πρόβλημα. Από την στιγμή που ήδη έχεις πρόβλημα με τον ύπνο άρα κάτι δεν πάει καλά. Το κάθε πρόβλημα απαιτεί επιπλέον ενέργεια από τον οργανισμό, αυτό σημαίνει ότι την νύχτα οι διαδικασίες αποκατάστασης δεν γίνονται σωστά, με αποτέλεσμα να έχεις ανήσυχο και δύσκολο ύπνο.

Πρέπει να κατανοήσεις το εξής, ότι όσο λιγότερο δραστήριος είσαι κατά διάρκεια της ημέρας τόσο μεγαλύτερα προβλήματα θα έχεις με τον ύπνο.

Ακριβώς για αυτόν τον λόγο στις περισσότερες περιπτώσεις παρουσιάζονται προβλήματα με τον ύπνο, το σώμα πολύ απλά δεν προλαβαίνει να ξοδέψει όλη την ενέργεια κατά διάρκεια της ημέρας και γι’ αυτό ο οργανισμός πολύ απλά δεν θέλει να κοιμηθεί επειδή του έχει απομείνει ένα μεγάλο απόθεμα ενέργειας, γι’ αυτό βρες χρόνο για την φυσική δραστηριότητα.

Επίσης, αν έχεις περιττά κιλά τότε ο ύπνος σου και η διαδικασία ανανεώσεις του οργανισμού θα γίνεται σε πολύ χαμηλό επίπεδο.

Γι’ αυτό πρέπει να δεις αυτό το βίντεο για να μάθεις πως γρήγορα και για πάντα να χάσεις βάρος και να αποτοξινώσεις τον οργανισμό.

Έκτο, να κοιμάσαι σε σκληρή επιφάνεια. Τη νύχτα το σώμα θα πρέπει να τεντώνεται. Τα κόκαλα τεντώνονται και οι μύες χαλαρώνουν μόνο όταν κοιμόμαστε στο σκληρό στρώμα. Ειδικά αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για την υγεία της σπονδυλικής στήλης. Στα παλιά τα χρόνια δεν υπήρχαν ορθοπεδικά στρώματα και μαλακά μαξιλάρια και οι άνθρωποι ήταν μαθημένοι να κοιμούνται πάνω σε σκληρή επιφάνεια. Αν σου αρέσει το μαλακό στρώμα και το μαλακό μαξιλάρι τότε επιλέγεις την άνεση αντί για αποκατάσταση και ανανέωση του οργανισμού. Σκέψου! Τι είναι καλό για εσένα και κάνε την σωστή επιλογή.

Αν έχεις πρόβλημα με την μέση σου σου προτείνω να δεις αυτό το βίντεο και αν υποφέρεις από αυχενικό και πονοκεφάλους τότε δες αυτό!

Έβδομων, κάνε την κρεβατοκάμαρα σου φιλικό περιβάλλον. Άνετη θερμοκρασία δωματίου 20 βαθμούς. Απόλυτο σκοτάδι. Πλήρη ησυχία. Η κρεβατοκάμαρα πρέπει να αεριστεί πολύ καλά πριν τον ύπνο, το ιδανικό είναι να υπάρχει μικρό-αερισμός, δηλαδή να υπάρχει συνεχόμενη ανανέωση με καθαρό αέρα. Για την διακόσμηση χρησιμοποίησε απαλά, ζεστά, χαλαρωτικά χρώματα τα οποία θα σε βάζουν στην κατάλληλη ατμόσφαιρα για έναν καλό και υγιή ύπνο. Απενεργοποίησε όλες τις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, οι οποίες ακόμα και όταν είναι στην πρίζα εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία τα οποία διαταράσσουν τον ύπνο.

Όγδοων, συνήθισε να κοιμάσαι με όσο το δυνατόν λιγότερα ρούχα. Οποιοδήποτε, ακόμα και το πιο άνετο ρούχο, διαταράσσει την μικρό κυκλοφορία του αίματος κατά διάρκεια του ύπνου, ελαχιστοποιώντας την διαδικασία ανανέωσης του οργανισμού.

Αυτές είναι οι βασικές αρχές οι οποίες θα σε βοηθήσουν να έχεις καλό ύπνο και ξεκούραστο σώμα σε επτά ώρες. Όσο πιο γρήγορα θα τους εφαρμόσεις τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσεις να κοιμάσαι καλά και να έχεις ενέργεια κατά την διάρκεια της ημέρας.

Σχετικά με την αϋπνία όπως είπα και παραπάνω η κυριότερη αιτία είναι η χαμηλή φυσική δραστηριότητα κατά διάρκεια της ημέρας. Όσο πιο πολύ ενέργεια θα ξοδέψεις κατά διάρκεια της ημέρας τόσο πιο γρήγορα θα κοιμηθείς. Επιπλέον, να κοιμάσαι γρήγορα θα σε βοηθήσει ο βραδυνός εικοσάλεπτος περίπατος με απλό και χαλαρό βήμα. Και ένα ζεστό μπάνιο.

 Σας εύχομαι το καλύτερο – να είστε υγιείς!

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 ψήφοι, μέσος όρος: 5,00 από 5)
Loading...